سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
تخریب ها شروع شد
یکشنبه 92 خرداد 5 توسط حسین

اگر یک نگاه کوچولو به روزنامه ها و سایت های زنجیره ای اصلاح طلب بیندازید می بینید که یکی از تیترهای اصلیشان ترور شخصیتی دکتر جلیلی است با این حربه ی دروغین که ایشان نماینده دولت می باشد. به چه دلیل؟ زیرا ایشان همان گفتمان سال 84 آقای احمدی نژاد را بیان می کند! خوب مگر عیبش چیست؟ انگار یادمان رفته است که امام خامنه ای گفتمان دولت نهم را تایید می کردند؟ مگر غیر از این است که امت حزب الله به خاطر همین اصول و گفتمان به احمدی نژاد 84 و 88 رای دادند؟ انگار یادشان رفته که با پیدایش گفتمان 3 تیر، گفتمان سازش و تسلیم بودن در مقابل استکبار یا همون 2 خرداد به تاریخ پیوست؟ که همین به تاریخ پیوستن و محاکمه کردن توسط مردم آن ها را تا حد مرگ سوزاند؟ ما هنوز به طرف داری از احمدی نژاد 84 و 88 میبالیم و افتخار می کنیم چون به فردی رای دادیم و ازش حمایت کردیم که گفتمانش به انقلاب نزدیک تر از شما بود.

اما امروز احمدی نژاد به حواشی و مشکلاتی دچار شده است و با افتخار تمام او را نقد می کنیم نه ماند شما که وامدار افراد هستید و هیچ گاه عیوب هم حزبی هایتان را نمی بینید. حزب الله تنها به انقلاب و در راسش اسلام بدهکارست ولاغیر. امروز دیگر گفتمان احمدی نژاد 92 با احمدی نژاد 84 و 88 بسیار فرق می کند و از گفتمان انقلاب فاصله گرفته است.

ما برای حمایت از فرد یا افراد، گفتمانش را میبینیم و با گفتمان انقلاب و اسلام میسنجیم هرکدام نزدیک تر بود او را انتخاب می کنیم. گفتمان انقلاب و اسلام ناب که مانند شماها هر روز رنگ عوض نمیکند که، همانهایی است که بوده، پس باید گفتمان دکتر جلیلی در بعضی موارد با احمدی نژاد 84 و 88 در گفتمان متشابه باشد اما این دلیل نمی شود که بگوییم ایشان نماینده احمدی نژاد 92 است. احمدی نژاد 92 برای نماینده اش به هر کاری دست زد حتی تخلف و تمام تلاشش را هم انجام داد اما نظام کوتاه نیامد.

ایستادن فقط کار ماست*دکتر جلیلی

اگر رهبری را قبول داریم خوب ایشان گفتند باید رییس جمهور دولت 11دهم کسی باشد که خصوصیات دولت های قبلی را داشته باشد منهای عیب هایش. خوب یکی از خصوصیات احمدی نژاد 84 و 88 گفتمانش بود که نسبت به الباقی به انقلاب نزدیک تر بود انگار شماها قصد دارید دولت نهم و رای حزب الله به احمدی نژاد 84 را هم زیر سوال ببرید؟ انگار یادتان رفته است که یکی از درخواست های احمدی نژاد در جریان 11 روزخانه نشینی اش بعد وزیر اطلاعات و سپاه ، حذف دکتر جلیلی بود؟ اگر نمیدانید بدانید رئیس شورای عالی امنیت ملی در این مدت ( هم اتفاقتی چون اختلاس 3 هزار، هم سازش در مقابل قدرت ها، هم مسائلی که به شیب ابیطالب و بدر و خیبر منتهی شد، هم مسائل بیداری اسلامی، هم دفاع از سوریه به عنوان محور مقاومت و خیلی مسائل دیگر در این چند سال) بدجوری موی دماق دولت و احمدی نژاد 92 شده است.

میدانید؟ شما از همان اول هم به احمدی نژاد 84 و 88 که مردم (حزب الله ) انتخاب کردند اعتقاد نداشتید، چرا؟ چون کسی بود که به انقلاب و آرمان هایش نزدیک تر از شما بود و امروز نیز همان روش تخریب غیر اخلاقی را در پیش گرفتید به خاطر این که احساس خطر کردید! دارید میبینید فردی وارد میدان شده است که به گفتمان انقلاب و گفتمان مقاومت پایبند است و حتی از احمدی نژاد 10ها کیلومتر فاصله دارد و جلوتر است. ترسیده اید کسی وارد میدان شده که تمام تلاش هایی که کردید تا مردم به انقلاب و آرمان هایش بدبین شوند و دوباره به سازش و خفت روی بیاوذند یک شبه دارد به باد می رود.

نگران باشید، بسوزید، بلرزید، خلاصه هرجوری دوست دارید رفتار کنید ولی حزب الله به گفتمان انقلاب و گفتمان مقاومت پایبند است . این تخریب هایتان هم نتیجه نخواهد داد.


* امام خمینی (ره) به ما آموخت هر وقت شما و رفیقتان استکبار کسی را با رفتارهای غیر اخلاقی ترور میکنید ما خوشحال باشیم.

** به هیچ وجه قصد نداشتم بهه این زودی مصداقی وارد بحث بشم ولی رفتارهایتان باعث میشود تا بیشر آدم مطمئن تر شود

*** انشا الله به امید پیروزی گفتمان مقاومت در مقابل گفتمان سازش




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی انتخابات
نگاهی به نتایج تایید صلاحیت ها
چهارشنبه 92 خرداد 1 توسط حسین

بلاخره احراز صلاحیت ها اعلام شد که خیلی ها شکه شدند، بعضی ها ناراحت، بعضی ها هم خوشحال. از این احساسات که بگذزیم نگاهی اجمالی به این اتفاق بیندازیم.

1- اول کار باید از شورای نگهبان تشکر کرد و خداقوت بهشان گفت. اشا الله تصمیم هایتان مورد رضایت خداوند و امام زمان(عج) قرار گرفته باشد.

2- نتایج اعلام شده نشان داد که شورای محترم نگهبان تنها و تنها مصلحت کشور را در عمل به قانون میداند و کاری به حواشی ندارد و همچنان با استقامت و اقتدار به وظیفه مهمش عمل می کند. در اثبات قانونی عمل کردن همین بس که بعضی ها را که مردم فکر می کردند صلاحیتشان احراز می شود، احراز نشد و کسی چون غرضی که حتی روزی که برای ثبت نام به وزارت کشور آمد کسی تحویلش نگرفت صلاحتش احراز می شود. این ها همه نشان می دهد شورای نگهبان همه پرونده ها را بررسی می کند و به قانون عمل میکند.

3- اگر به 8 نفر تایید شده نگاه کنیم میبینیم که تمام گفتمان و طیف های سیاسی موجود در کشور که چهارچوب نظام و انقلاب و قانون اساسی را قبول دارند، در لیست احراز صلاحیت شدگان قرار دارند. 4 نفر اصولگرا، سه نفر اصلاح طلب و کارگزارانی و یک نفر مستقل( که یک جورایی هم در طیف اصولگراییست هم اصلاح طلب کارگزارانی و یک جورایی هم هیچکدام!). شورای نگهبان اجازه حضور را به تمام سلایق داد و تنها کسانی از این ماراتون جاماندند که خودشان قبلاً از قطار نظام پیاده شده اند. کسانی که به مکاتب انحرافی روی آورده اند و یا کسانی با خیانت هایشان به نظام در فتنه 88، از نظام جدا شدند.

یک نکته مهم: براساس قانون، شوای نگهبان به هیچ وجه علت عدم احراز صلاحیت ها را اعلام نمی کند لذا خواهشاً کسی جمله های بالا را به کسی نسبت ندهد. گناهش با خودتان. شورای نگهبان براساس قانون ملاک های متنوعی از قبیل مدیر و مدبر بودن، رجل سیاسی مذهبی بودن، حسن سابقه و ... دارد و تنها منظور نگارنده از پاراگراف بالا این بود که آن هایی که می گوییند نظام چهارچوب خود را بسته است دروغ بسیار واضحی است، آیا احراز صلاحیت معاون اول دولت هشتم غیر از پذیرش اصلاح طلبان است؟ البته اصلاح طلبانی که رفتارهایشان، خیانت و ضربه به انقلاب و نظام نبوده است.

کاندیداهای احراز صلاحیت شده

4- همین جور که در نوشته های قبلی هم گفتم، انتخابات و اتفاقات پیش رو را مثبت و رو به رشد می بینم. البته شاید بعضی ها طی این چند روز دست به رفتارهایی بزنند که در نظام متکی به ولایت که گفتمان امام-امت حاکم است تنها برای خودشان مشکل ایجاد می کنند و خود را بدنام می کنند وگرنه به قول سردار رادان هیچ توطئه ای بر انقلاب پیروز نمی شود و فقط الک انقلاب هر از گاهی تکان می خورد و ناخالصی های به وجود آمده بیرون ریخته می شود.

6- انشا الله با دعای امام زمان (عج) و عنایت خداوند نتایج انتخابات باعث سربلندی و اقدار روزافزون نظام و انقلاب گردد


* : نظر رهبر انقلاب درباره آنهایی که صلاحیتشان احراز نشد ( + )




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی انتخابات
شما چرا به خودتان گرفتید؟
شنبه 92 اردیبهشت 28 توسط حسین

علی مطهری و دیگر رفاقاشون به سخنان دیروز آیت الله جنتی که در مورد خصوصیات رئیس جمهور و بحث ساده زیستی رئیس جمهور بود واکنش های متفاوتی نشون دادند و حضرت آیت الله جنتی را به بی عدالتی محکوم کردند. جالب این جاست علی مطهری اومده میگه آقا قیمت بنز هاشمی ارزون و قیمتش درحد پرایده بعئم ادامه داده که پژویی که ایشون سوار میشن قیمتش از بنز آقای هاشمی بیشتره!! یعنی کشته مرده این همه بصیرتم!!!!! ایشون داره بحث ساده زیستس رو میگه، از بنز به عنوان نماد استفاده کرده بعد این علی آقا اومده چی چی میگه!!!

اولاً بر طبق شهادت امام خامنه ای و شواهد این 34 سال، حضرت آیت الله جنتی فردی مومن، باتقوا، خداترس و ... می باشند.

دوماً خواهشا برید صحبت های دیروز آیت الله جنتی را درست بخوانید. ایشان دارند کلی و دررابطه با خصوصیات رئیس جمهور صحبت می کنند و از ساده زیستی می گویند. وقتی میگن فردی که سوار بنز میشه ساده زیست نیست یعنی چی؟ ایشان دارن رفاه زدگی و تجمل گرایی را به عنوان یک آسیب بیان می کنند آنگاه نمیدانم شما چرا به خودتان گرفته اید؟ میگم آیت الله جنتی چه گناهی داره که تمام معایب و اشرافی گری را شما در خودتان یافتید؟ یک ضرب المثل هست میگه ((فحش رو که بندازی رو زمین ،صاحبش خودش اونو برمیداره میزنه زیر بغلش !!! )) خلاصه همین جا من باید از تمام هواداران آقای هاشمی تشکر ویژه کنم که امت حزب الله را در شناخت مصداق اشرافی گریراهنمایی و کمک کردند و صریحاً اسم آوردن . در ضمن ماهیت خودشون( تمایل به اشرافی گری ) را هم برای مردم نمایان کردند. خدا اجرتان بده!!!!!!

 آیت الله جنتی+بنز+ هاشمی


توضیحات :

 شاید بعضی ها بگن، برو ساده! آقای جنتی مخصوصاً گفته بنز. در جواب باید گفت که :

الاول اگر به رهبری اعتماد داری، آقا میگن اعضای شورای نگهبان با تقوا هستند اگر هم نداری که نداشته باش.

الثانی: اگر چشم داشتی و این همه همجوم رسانه ها و سران استکبار را به آیت الله جنتی دیدی، پس بنا به حرف امام خمینی و عقل و منطق، میشه فهمید آیت الله جنتی چیکارست. اگر هم چشم نداری یا ندیدی، بزهم نبین و کور باش.

الثالث : اگر با شورای نگهبان و آیت الله جنتی مشکل دارید خوب داشته باشید و به قول شهید بهشتی(ره) ای اکریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! یا به قول قرآن قُلْ مُوتُواْ بِغَیْظِکُمْ(بگو با همین خشم (و کینه ای که در دل دارید) بمیرید، سوره آل عمران،آیه 119)

بعد نوشت :

از مظلومیت آیت الله جنتی همین که رفتم یه پوستر خوب پیداکنم برای این مطلب دریغ از یکی دوتا کار طرحی شده، همش عکس های خبری......

 




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی انتخابات
نگاهی به صحبت های دیروز امام خامنه ای (دام ظله)
پنج شنبه 92 اردیبهشت 26 توسط حسین

دیروز حضرت آفا با قشری از مردم دیدار داشتند که به نکات مهمی در خصوص انتخابات پیش رو بیان کردند. بحث من این جاست. حضرت آقا گفتن ما (جامعه ایران) دنبال فرد اصلحی میگردیم که کشور را با همین سرعت به پیش ببرد و برخلاف خواسته دشمنان که میخواهند کسی انتخاب شود که کشور را به عقب برگرداند.

 معیار اصلى این است که کسانى سر کار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدفهاى انقلاب باشد.

از همون کلمه اول شروع کنیم، کسی که کشور را همین جور به جلو پیش ببرد. یعنی چی ؟ یعنی کشور و انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و حرکت پویا است. یعنی تاثیرگذار است هم در داخل هم در خارج. یعنی جناب کاندیدای ریاست جمهوری به چه حقی میای میگه من اومدن کشور را نجات بدهم( چه اصولگرا، چه اصلاح طلب، چه مستقل) مگر چه اتفاقاتی افتاده که شما این قدر سیاه نمایی میکنی؟ یک دولت آخرای عمرش زده جاده خاکی، اگه از پس این برنیایم که دیگه هیچی، 34 سال داریم پیش میریم با انواع و اقسام مختلف فتنه ها و حوادث روبرو بودیم همش را هم پشت سر گذاشتیم. نا سلامتی ما فولاد آب دیده ایم. واقعاً چرا دید بعضی از کاندیداهای فعلی (بجز 3،4 نفر) این قدر با رهبری فاصله داره؟ جالب این جاست خود حضرت آقا در ادامه میگن مشکلاتی وجود دارد که طبیعی است. مگر جایی را سراغ دارید که مشکلات نداشته باشه؟ خوب حالا کاندیدایی که تا حالا آمدن در میدان این جوری فکر می کنند؟ کلمه کلیدی دومی هم اینجاست که دشمن میخواهد ما را به عقب برگردانه، چجوری؟ یعنی گفتمان مقاومتی که تا سال 89-90 حاکم بود و برای حذف کردنش این همه تلاش کرد( فتنه88 و جریان انحراف) را از بین ببرد و برگردیم به همون گفتمان سازش و حالات منفعلانه سابق. در مقاله های قبلی هم گفتم چرا اکثرکاندیداهای فعلی سیاست مقاومتی دولت نهم و تا حدودی دهم را برای رای آوردن ترور می کنن؟ چرا کاندیداهایی که ادعای اصولگرایی و پایبندی و اعتقاد به رهبری دارند در حرف هایشان( که حتی برای جذب آرا شعار می باشد ) با رهبری این قدر فاصله و تفاوت دارند؟ بعد خیلی ها هم میگن آقا دیگه منجی همین ایشونن! اصولگرای واقعی و مطیع رهبری! بعد ایشون که انقلابی است چگونه با این دید میخواد امید بده؟ امیدی که اقا میگن وظیفه همه است؟ اصلاً شما به رو به جلو بودن و مثبت بودن اوضاع انقلاب اعتقاد داری؟

نتکه دوم حضرت آقا این بود که یکی از معیار های اصلی کاندید اصلح این است که کشور را در مسیر انقلاب و براساس آرمان های انقلاب با حفظ عزت پیش ببرد. یک سوال؟ آیا تا به حال فردی را دیده اید که بیاد بگوید اهداف و گفتمان اسلام و انقلاب این است و من برای رسیدن به این اهداف فلان کار را خواهم کرد؟ اصلاً چقدر به آرمان و گفتمان انقلاب آگاهی دارند که حالا در صحبت ها و برنامه هاشان متبلور باشد؟ تا اونجایی که من دیدم اکثراً میگن من برای خروج از اوضاع ( که سیاه و تیره میبینند) برنامه دارم!!! و مگر حفظ عزت غیر از پایبندی به گفتمان مقاومت است؟ مگر غیر از این است عزت ما یعنی اسلام  و انقلاب را حفظ میکنیم حتی با مشکلات؟ مگر غیر از این است که سازش یعنی نابودی عزت ملی؟ حال چگونه به کسانی رای بدهیم که تاریخ گواهی سرخم کردنشان در مقابل استکبار است؟


 اضافه نوشت :

1- امشب لیله الرغائب است، شب دعا، اول دعا برای فرج امام زمان(عج) بعد هم توفیق روزافزون جمهوری اسلامی و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و شکست دشمنان انقلاب یادتون نره.

2- چون شب آرزوهاست، این دعای من، که دیروز حضرت آقا بیان کردن : (( امیدواریم ان‌شاءاللّه تفضلات الهى شامل حال باشد؛ دعاى حضرت بقیةاللّه (ارواحنا فداه) شامل حال همه‌ى شما{ما} ملت عزیز باشد؛ و بخصوص در این آزمون مهمى که در پیش دارید{داریم}، ان‌شاءاللّه دعاى آن بزرگوار، هدایت الهى را براى دلهاى همه‌ى ما فراهم کند و آنچه که خیر و صلاح این کشور است، به دست شما {ما} مردم انشاءاللّه رقم بخورد.)) الهی آمین....

 




____________________________________________________________________________________
ما که نفهمیدیم چی شد؟!!!!
چهارشنبه 92 اردیبهشت 25 توسط حسین

دیروز یکی از فرزندان ( احیاناً دختر) یکی از کاندیداها  با یک روزنامه ( احیاناً زنجیره ای) مصاحبه کرده و از لحظات غرور!!! آفرین زمان تصمیم گیری باباجونشون برای حضور در انتخابات گفته،این جور میگه : ساعت 17:30 بود تلفن زنگ زد، حاج آقا رفتن داخل اتاقشون صحبت کردند، بعد اومد بیرون گفتن بسم الله بریم.

حالا یعنی چه؟ یعنی ما تا آخرین لحظه تصمیم نداشیم بیایم! یکی زنگ زد، تصمیم گرفتیم!! اگه شما تا ساعت 17:30 تصمیم نداشتید بیاید پس اونایی که از ساعت 16 جلوی در وزارت کشور تجمع کرده بودند کیا بودند؟ کیا؟ همونایی که به طرفداری شما شعار میدادند و بعضی از حزب اللهی هایی که اومدن ثبت نام را تخریب کردن و برعلیهش شعار دادن. شما میگه ما خودمونم خبر نداشتیم!!! پس این به اصطلاح طرفداران مردمی(!!!!) چجوری نیم ساعت قبل اونجا بودن؟ حالا بماند دیگه کِی فهمیدن؟ کِی راه افتادن؟ کِی پلاکارد آماده کردن؟ و.... .ما که نفهمیدیم کدوم راسته؟ حرف های شما یا اونایی که به چشم دیدیم؟

هاشمی+انتخابات+بنز+طفداران+ریاست جمهوری

بریم سر بحث تلفن. از چند روز قبل جنگ روانی و رسانه ای راه انداخید که فقط با نظر رهبری میایم وارد میشیم. حالا میگه یکی زنگ زد و بعدشم بسم الله. مگه رهبری ده ها بار نگفتن من به کسی نمیگم بیاد یا نیاد؟ مگر رهبری نگفتن اگر حرفی را به رهبری منتسب کنید که آقا در فلان جلسه خصوصی به ما خواص و افراد خاص گفتن، بعد در عمل با نظر و گفاترشون فرق کنه، گناه کبیره است؟ حالا این جا بازم دوتا احتمال به وجود میاد. اول این که شما برای ثبت نام دست به گناه کبیره زده اید؟ یا نه تلفنی که گرفته شده است کسی غیر از رهبری بوده است؟ به فرض وجود تماس تلفنی، کسی که تماس گرفته غیر از رهبری بوده( آخه نمیخوام بگم شما مرتکب گناه کبیره شده اید). حالا کی بوده؟ به نظرم توهین به ابوی شماست بگیم که از داخل کسی بهشون خط میده. ایشون خودشون را پدر معنوی یا همون پدرخوانده تمام جریان های راست و چپ می دونند. پس شاید تلفن از بیرون از کشور بوده؟(تاکید میکنم شاید و این ها همش فرضیاته) شاید یکی از سرویس ها و دستگاه های خارجی( امریکایی ، انگلیسی ، سعودی و ...) تماس گرفتن و گفتن بسم الله !!!!!!؟ آخرش ما نفهمیدیم کی تماس گرفته؟ اگه بگید رهبری که گناه کبیره مرتکب شدید و اگر بگیم رهبری نبوده، پس از داخل بوده و بعیده با این همه ابهت و سیاست ایشان از داخل کشور از کسی خط بگیرند و اگر هم بگیم گزینه سوم (تماس از بیرون کشور ) که دیگه من حرفی ندارم.


 توضیحات :

1- تمام نوشته های بالای فرضیاتی است که براساس مصاحبه دختر بنده خدا با اون روزنامه بوجود آمده.

2- همانگونه که گفتم تمام این ها حدث و گمان است براساس حرف های خودشان، پس هر کس من را از این دوگانگی خارج کنه ، خدا خیرش بده

3- چند روز پیش که این هجوم رسانه ای و عملیات روانی شروع شد به یکی گفتم میدونی آخرش چی میشه؟ گفتم مثل سال 88 دفتر رهبری پیام میده که رهبر انقلاب به نامه کسی پاسخ نداده. حالا هم شد. امروز سایت khamenei.ir اومد درباره ((نقل قول‌های انتخاباتی )) را منتشر کرد( بعد میان داخل بیانی هاشون میگن اخلاق مداری!!! )

4- چقدر زود داره اتفاقات 4 سال پیش تکرار میشه!!!!!!! ( حالا برنامه ریزی بال انحراف بمانه)

4- اون دفعه هم گفتم چرا هر وقت کم میاریم شروع میکنیم از رهبری خرج کردن؟ بابا مسلمان اهل منطق و استدلاله نه کلک های رسانه ای.

 




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی انتخابات
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 99900
بازدید امروز :10
بازدید دیروز : 9
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin