سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
نگاهی به صحبت های دیروز امام خامنه ای (دام ظله)
پنج شنبه 92 اردیبهشت 26 توسط حسین

دیروز حضرت آفا با قشری از مردم دیدار داشتند که به نکات مهمی در خصوص انتخابات پیش رو بیان کردند. بحث من این جاست. حضرت آقا گفتن ما (جامعه ایران) دنبال فرد اصلحی میگردیم که کشور را با همین سرعت به پیش ببرد و برخلاف خواسته دشمنان که میخواهند کسی انتخاب شود که کشور را به عقب برگرداند.

 معیار اصلى این است که کسانى سر کار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدفهاى انقلاب باشد.

از همون کلمه اول شروع کنیم، کسی که کشور را همین جور به جلو پیش ببرد. یعنی چی ؟ یعنی کشور و انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و حرکت پویا است. یعنی تاثیرگذار است هم در داخل هم در خارج. یعنی جناب کاندیدای ریاست جمهوری به چه حقی میای میگه من اومدن کشور را نجات بدهم( چه اصولگرا، چه اصلاح طلب، چه مستقل) مگر چه اتفاقاتی افتاده که شما این قدر سیاه نمایی میکنی؟ یک دولت آخرای عمرش زده جاده خاکی، اگه از پس این برنیایم که دیگه هیچی، 34 سال داریم پیش میریم با انواع و اقسام مختلف فتنه ها و حوادث روبرو بودیم همش را هم پشت سر گذاشتیم. نا سلامتی ما فولاد آب دیده ایم. واقعاً چرا دید بعضی از کاندیداهای فعلی (بجز 3،4 نفر) این قدر با رهبری فاصله داره؟ جالب این جاست خود حضرت آقا در ادامه میگن مشکلاتی وجود دارد که طبیعی است. مگر جایی را سراغ دارید که مشکلات نداشته باشه؟ خوب حالا کاندیدایی که تا حالا آمدن در میدان این جوری فکر می کنند؟ کلمه کلیدی دومی هم اینجاست که دشمن میخواهد ما را به عقب برگردانه، چجوری؟ یعنی گفتمان مقاومتی که تا سال 89-90 حاکم بود و برای حذف کردنش این همه تلاش کرد( فتنه88 و جریان انحراف) را از بین ببرد و برگردیم به همون گفتمان سازش و حالات منفعلانه سابق. در مقاله های قبلی هم گفتم چرا اکثرکاندیداهای فعلی سیاست مقاومتی دولت نهم و تا حدودی دهم را برای رای آوردن ترور می کنن؟ چرا کاندیداهایی که ادعای اصولگرایی و پایبندی و اعتقاد به رهبری دارند در حرف هایشان( که حتی برای جذب آرا شعار می باشد ) با رهبری این قدر فاصله و تفاوت دارند؟ بعد خیلی ها هم میگن آقا دیگه منجی همین ایشونن! اصولگرای واقعی و مطیع رهبری! بعد ایشون که انقلابی است چگونه با این دید میخواد امید بده؟ امیدی که اقا میگن وظیفه همه است؟ اصلاً شما به رو به جلو بودن و مثبت بودن اوضاع انقلاب اعتقاد داری؟

نتکه دوم حضرت آقا این بود که یکی از معیار های اصلی کاندید اصلح این است که کشور را در مسیر انقلاب و براساس آرمان های انقلاب با حفظ عزت پیش ببرد. یک سوال؟ آیا تا به حال فردی را دیده اید که بیاد بگوید اهداف و گفتمان اسلام و انقلاب این است و من برای رسیدن به این اهداف فلان کار را خواهم کرد؟ اصلاً چقدر به آرمان و گفتمان انقلاب آگاهی دارند که حالا در صحبت ها و برنامه هاشان متبلور باشد؟ تا اونجایی که من دیدم اکثراً میگن من برای خروج از اوضاع ( که سیاه و تیره میبینند) برنامه دارم!!! و مگر حفظ عزت غیر از پایبندی به گفتمان مقاومت است؟ مگر غیر از این است عزت ما یعنی اسلام  و انقلاب را حفظ میکنیم حتی با مشکلات؟ مگر غیر از این است که سازش یعنی نابودی عزت ملی؟ حال چگونه به کسانی رای بدهیم که تاریخ گواهی سرخم کردنشان در مقابل استکبار است؟


 اضافه نوشت :

1- امشب لیله الرغائب است، شب دعا، اول دعا برای فرج امام زمان(عج) بعد هم توفیق روزافزون جمهوری اسلامی و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و شکست دشمنان انقلاب یادتون نره.

2- چون شب آرزوهاست، این دعای من، که دیروز حضرت آقا بیان کردن : (( امیدواریم ان‌شاءاللّه تفضلات الهى شامل حال باشد؛ دعاى حضرت بقیةاللّه (ارواحنا فداه) شامل حال همه‌ى شما{ما} ملت عزیز باشد؛ و بخصوص در این آزمون مهمى که در پیش دارید{داریم}، ان‌شاءاللّه دعاى آن بزرگوار، هدایت الهى را براى دلهاى همه‌ى ما فراهم کند و آنچه که خیر و صلاح این کشور است، به دست شما {ما} مردم انشاءاللّه رقم بخورد.)) الهی آمین....

 




____________________________________________________________________________________
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100275
بازدید امروز :11
بازدید دیروز : 6
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin