سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
ما که نفهمیدیم چی شد؟!!!!
چهارشنبه 92 اردیبهشت 25 توسط حسین

دیروز یکی از فرزندان ( احیاناً دختر) یکی از کاندیداها  با یک روزنامه ( احیاناً زنجیره ای) مصاحبه کرده و از لحظات غرور!!! آفرین زمان تصمیم گیری باباجونشون برای حضور در انتخابات گفته،این جور میگه : ساعت 17:30 بود تلفن زنگ زد، حاج آقا رفتن داخل اتاقشون صحبت کردند، بعد اومد بیرون گفتن بسم الله بریم.

حالا یعنی چه؟ یعنی ما تا آخرین لحظه تصمیم نداشیم بیایم! یکی زنگ زد، تصمیم گرفتیم!! اگه شما تا ساعت 17:30 تصمیم نداشتید بیاید پس اونایی که از ساعت 16 جلوی در وزارت کشور تجمع کرده بودند کیا بودند؟ کیا؟ همونایی که به طرفداری شما شعار میدادند و بعضی از حزب اللهی هایی که اومدن ثبت نام را تخریب کردن و برعلیهش شعار دادن. شما میگه ما خودمونم خبر نداشتیم!!! پس این به اصطلاح طرفداران مردمی(!!!!) چجوری نیم ساعت قبل اونجا بودن؟ حالا بماند دیگه کِی فهمیدن؟ کِی راه افتادن؟ کِی پلاکارد آماده کردن؟ و.... .ما که نفهمیدیم کدوم راسته؟ حرف های شما یا اونایی که به چشم دیدیم؟

هاشمی+انتخابات+بنز+طفداران+ریاست جمهوری

بریم سر بحث تلفن. از چند روز قبل جنگ روانی و رسانه ای راه انداخید که فقط با نظر رهبری میایم وارد میشیم. حالا میگه یکی زنگ زد و بعدشم بسم الله. مگه رهبری ده ها بار نگفتن من به کسی نمیگم بیاد یا نیاد؟ مگر رهبری نگفتن اگر حرفی را به رهبری منتسب کنید که آقا در فلان جلسه خصوصی به ما خواص و افراد خاص گفتن، بعد در عمل با نظر و گفاترشون فرق کنه، گناه کبیره است؟ حالا این جا بازم دوتا احتمال به وجود میاد. اول این که شما برای ثبت نام دست به گناه کبیره زده اید؟ یا نه تلفنی که گرفته شده است کسی غیر از رهبری بوده است؟ به فرض وجود تماس تلفنی، کسی که تماس گرفته غیر از رهبری بوده( آخه نمیخوام بگم شما مرتکب گناه کبیره شده اید). حالا کی بوده؟ به نظرم توهین به ابوی شماست بگیم که از داخل کسی بهشون خط میده. ایشون خودشون را پدر معنوی یا همون پدرخوانده تمام جریان های راست و چپ می دونند. پس شاید تلفن از بیرون از کشور بوده؟(تاکید میکنم شاید و این ها همش فرضیاته) شاید یکی از سرویس ها و دستگاه های خارجی( امریکایی ، انگلیسی ، سعودی و ...) تماس گرفتن و گفتن بسم الله !!!!!!؟ آخرش ما نفهمیدیم کی تماس گرفته؟ اگه بگید رهبری که گناه کبیره مرتکب شدید و اگر بگیم رهبری نبوده، پس از داخل بوده و بعیده با این همه ابهت و سیاست ایشان از داخل کشور از کسی خط بگیرند و اگر هم بگیم گزینه سوم (تماس از بیرون کشور ) که دیگه من حرفی ندارم.


 توضیحات :

1- تمام نوشته های بالای فرضیاتی است که براساس مصاحبه دختر بنده خدا با اون روزنامه بوجود آمده.

2- همانگونه که گفتم تمام این ها حدث و گمان است براساس حرف های خودشان، پس هر کس من را از این دوگانگی خارج کنه ، خدا خیرش بده

3- چند روز پیش که این هجوم رسانه ای و عملیات روانی شروع شد به یکی گفتم میدونی آخرش چی میشه؟ گفتم مثل سال 88 دفتر رهبری پیام میده که رهبر انقلاب به نامه کسی پاسخ نداده. حالا هم شد. امروز سایت khamenei.ir اومد درباره ((نقل قول‌های انتخاباتی )) را منتشر کرد( بعد میان داخل بیانی هاشون میگن اخلاق مداری!!! )

4- چقدر زود داره اتفاقات 4 سال پیش تکرار میشه!!!!!!! ( حالا برنامه ریزی بال انحراف بمانه)

4- اون دفعه هم گفتم چرا هر وقت کم میاریم شروع میکنیم از رهبری خرج کردن؟ بابا مسلمان اهل منطق و استدلاله نه کلک های رسانه ای.

 




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی انتخابات
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100262
بازدید امروز :4
بازدید دیروز : 48
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin