سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.

ایران هسته ای- کارشناسان عملیات روانی در تهران عقیده دارند کشورهای غربی در حال استفاده از یک تاکتیک شناخته شده عملیات روانی علیه رییس جمهور منتخب و دولت آینده ایران هستند.

از غروب روز شنبه که نتایج انتخابات ریاست جمهوری نهایی و آقای حسن روحانی به عنوان رییس جمهور انتخاب شد، سیلی از اظهارات از جانب مقام های غربی به راه افتاده که همه آنها شامل تبریک به حسن روحانی و ابراز آمادگی برای همکاری با وی است.

در نگاه نخست ممکن است اینطور به نظر برسد که مقصود از این پیام ها –که حتی اعراب خلیج فارس هم در آن مشارکت کرده اند- واقعا تبریک به مردم ایران و رییس جمهور منتحب و آغاز یک روند مثبت و جدید در تعامل با دولت ایران است.

اما برخی کارشناسان که موضوع را از نزدیک تعقیب کرده اند عقیده متفاوتی دارند.

یک کارشناس عالی رتبه در این زمینه به «ایران هسته ای» گفت: «به نظر می رسد غربی ها در حال شوت کردن توپ به زمین ایران هستند. آنها به گفتن تبریک های خشک و خالی و اعلام آمادگی برای همکاری با دولت جدید تاکید می کنند در حالی که هیچ گام عملی در این زمینه بر نداشته اند».

وی ادامه داد: «به نظر می رسد ما با یک تاکتیک عملیات روانی مواجهیم که هم دولت یازدهم را هدف گرفته و هم مردم را. هدف غربی ها این است که بدون اینکه واقعا تغییری در رویکردهایشان بدهند، و بدون واگذاری هیچ امتیاز ویژه، صرفا با زیان بازی دولت ایران را بدهکار خود کرده و مردم را متوقع کنند. غرب باید رفتار خود را تغییر بدهد. در حالی که رفتار تغییر نکرده تغییر لحن اهمتی ندارد».

کارشناسان می گویند دولت باید به موقع این دام را تشخیص بدهد و از افتادن در آن پرهیز کند والا غربی ها به سرعت فضایی بوجود می آورند که در آن دولت مجبور خواهد بود از موضع انفعال با آنها مواجه شود

- جدول واکنش مقام های غربی به انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ایران  - پیشنهاد میکنم یک سری به چند مطلب اول پیوندهای روزانه یزنید.

 حسن روحانی+پیام+مامات+اعراب+امریکا+اروپا+هدف

 


 

* برگرفته از ایران هسته ای

** صحت و سقم مطلب توسط صاحب وبلاگ نه تایید میشود نه رد.

 *** جناب دکتر حسن روحانی بعد از تنفیذ حکمشان توسط امام خامنه ای، رییس جمهور کشور هستند و همراهی و کمک و انتقاد در مواقع لزوم به دولت یک وظیفه است.

**** به نظرم از همین اول کار بچه حزب الهی ها که به عقاید مردم و انتخابشان احترام گذاشند و مردم سالاری دینی را به تبلور و نمایش گذاشتند از اونایی که چند شب پیش اومدن بیرون و خوشحالی های حتی خلاف اسلامی هم انجام دادند، پیروزترند و سربلندتر. آهای اونایی که ادعای روشنفکری و احترام به عقاید مردم دارید ببینید سال 88 شما چه کردید سال 92 پیروان امام حامنه ای و بچه حزب الهی ها چه کردند.




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100207
بازدید امروز :10
بازدید دیروز : 14
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin