سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
خیانت اصلاح طلبان به روحانی
یکشنبه 92 تیر 9 توسط حسین

به احتمال خیلی زیاد طی این دو سه هفته پیامک هایی که به مچکریم روحانی مشهور شدن، به شما هم رسیده است. پیامک و پست ها و کامنت هایی که در صفحات اجتماعی این روزها حسابی داغ و جذابند. نوشته هایی که بدون هیچ دلیلی هر اتفاق خوب و خوشحال کننده ای را به جناب دکتر روحانی نصبت میدهند. شاید در وهله اول بگید خوب طنز است و ایرادی ندارد اما باید گفت طنزی که به نظر نگارنده نوعی توهین به رییس جمهور منتخب محسوب می شود و باعث ایجاد جوی روانی در بین عموم مردم می گردد که به هیچ وجه به نفع دکتر روحانی و کابینه اش نیست.

اگر روزنامه های اصلاح طلب را دنبال کنید این حرف من را تایید می کنید که پروژه منجی سازی از دکتر روحانی در دوران انتخابات کلید خورد و ایشان به عنوان تنها راه حل موجود برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان شدند و فضای جامعه را به این سمت بردند تا دکتر روحانی به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی رای آوردند و بعد از آن دلالان بازار ارز و طلا قیمت ارز و به خصوص دلار طی چند روز کاهش دادند و باز روزنامه های اصلاح طلب این موضوع را به تیتر یک خود اختصاص دادند و دوباره کلید دکتر روحانی را مصبب این موضوع عنوان کردند. آری شاید تمایل دلالان به دکتر روحانی باعث افت قیمت ها شد اما مانور بیش از اندازه روزنامه های اصلاح طلب فرصت به دست آمده را به تهدیدی برای دکتر روحانی تبدیل کرد( در ادامه میگویم چرا). حتی این منجی سازی و قدم خوب دکتر روحانی که قرار است تمام مشکلات را حل کند تا آنجا پیش رفت که سعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را نیز این روزنامه ها صدقه سر دکتر روحانی عنوان کردند و دیگر مسائل.

روحانی+مشکلات اقتصادی+روحانی مچکریم+اصلاحات+خیانت+توقعات مردم+حل شدن یک شب

حالا شما یک فضای یک ماهه را در نظر بگیرید که دکر روحانی را منجی مشکلات اقتصادی معرفی کرده است بعد ایشان توسط مردم انتخاب شده و همچنان این منجی سازی با تیترهای مشخص و پیامک هایی در قالب طنز ادامه دارد و یکی دو تا اتفاق هم که پیش آمده عده ای با هیجان کاذب به رییس جمهور منتخب وصلش کرده اند.

حالا مشکل کجاست؟ هنوز دکتر روحانی تنفیذ نشده و حکم ریاست جمهوریش را از رهبری تحویل نگرفته است مردم فکر میکنند اوست که دارد کشور را اداره می کند. لحظه به لحظه با یک عملیات روانی بزرگ و گاه خنده آور و خارج از شان دکتر روحانی، سطح توقعات مردم دارد بالا میرود و از رییس جمهور منخب توقع معجزه دارند. اواخر هفته پیش قیمت برخی از اجناس گران شد، حال بعضی از مردم این گونه در سطح جامعه بیان می کردند که ما به روحانی رای دادیم تا قیمت ها ارزان شود و الکی و بی جهت قیمت ها افزایش نیابد، چرا دوباره اجناس گران شد؟ یا مثلاً بازار ارز، قیمت ارز کاهش یافت و مردم که گرانی ها را فقط از جانب طلا و ارز می دانند حال میگویند خوب پس باید تمام قیمت ها ارزان شود ولی ارزان که نشد به عنوان نمونه سیب زمینی و برنج در هفته پیش گران شدند و این همان تهدیدیست که گفتم. 

این قدر این موضوع (جو روانی)، برای جناب دکتر روحانی مهم بود که از رسانه ها خواستند که سطح توقعات مردم را بالا نبرند و دیروز در مراسم افق رسانه از زمان بر بودن کار اقتصادی و حل مشکلات معیشتی سخن گفتند و حتی دکتر نوبخت (به عنوان مرد اول اقتصاد تیم دولت تدبیر و امید) بارها در صحبت هایشان از زمان بر بودن برنامه ها، یک شب همه چیز حل نمی شود و از این قبیل موضوعات سخن گفتند که باید این جو روانی نامساعد که هنوز دولت آغاز به کار نکرده اما توقعات مردم موجب از بین رفتن اعتماد می شود که یک خیانت به دکتر روحانبست را دست پخت روزنامه ها و سایت های اصلاح طلب دانست.

اما وظیفه ی ما :

همان گونه امام خامنه ای در صحبت های چند روز پیششان گفتند همه باید صبر کنند و ببینند دولت جدید چه خواهد کرد و در این راه به او کمک کنند. نکته بسیار مهمی که حضرت اقا گفتند این بود که حتی در انتقاد کردن از دولت که یک وظیفه است هم شتاب نکنید. 

کار اقتصادی و حل مشکلات معیشتی بدون شک زمان بر است و یک روز و چند هقته ای حل نخواهد شد پس خواهشاً بیاییم ما از دامن زدن به این فضای ناسالم بپرهیزیم. 




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 99888
بازدید امروز :7
بازدید دیروز : 2
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin