سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
تخریب ها شروع شد
یکشنبه 92 خرداد 5 توسط حسین

اگر یک نگاه کوچولو به روزنامه ها و سایت های زنجیره ای اصلاح طلب بیندازید می بینید که یکی از تیترهای اصلیشان ترور شخصیتی دکتر جلیلی است با این حربه ی دروغین که ایشان نماینده دولت می باشد. به چه دلیل؟ زیرا ایشان همان گفتمان سال 84 آقای احمدی نژاد را بیان می کند! خوب مگر عیبش چیست؟ انگار یادمان رفته است که امام خامنه ای گفتمان دولت نهم را تایید می کردند؟ مگر غیر از این است که امت حزب الله به خاطر همین اصول و گفتمان به احمدی نژاد 84 و 88 رای دادند؟ انگار یادشان رفته که با پیدایش گفتمان 3 تیر، گفتمان سازش و تسلیم بودن در مقابل استکبار یا همون 2 خرداد به تاریخ پیوست؟ که همین به تاریخ پیوستن و محاکمه کردن توسط مردم آن ها را تا حد مرگ سوزاند؟ ما هنوز به طرف داری از احمدی نژاد 84 و 88 میبالیم و افتخار می کنیم چون به فردی رای دادیم و ازش حمایت کردیم که گفتمانش به انقلاب نزدیک تر از شما بود.

اما امروز احمدی نژاد به حواشی و مشکلاتی دچار شده است و با افتخار تمام او را نقد می کنیم نه ماند شما که وامدار افراد هستید و هیچ گاه عیوب هم حزبی هایتان را نمی بینید. حزب الله تنها به انقلاب و در راسش اسلام بدهکارست ولاغیر. امروز دیگر گفتمان احمدی نژاد 92 با احمدی نژاد 84 و 88 بسیار فرق می کند و از گفتمان انقلاب فاصله گرفته است.

ما برای حمایت از فرد یا افراد، گفتمانش را میبینیم و با گفتمان انقلاب و اسلام میسنجیم هرکدام نزدیک تر بود او را انتخاب می کنیم. گفتمان انقلاب و اسلام ناب که مانند شماها هر روز رنگ عوض نمیکند که، همانهایی است که بوده، پس باید گفتمان دکتر جلیلی در بعضی موارد با احمدی نژاد 84 و 88 در گفتمان متشابه باشد اما این دلیل نمی شود که بگوییم ایشان نماینده احمدی نژاد 92 است. احمدی نژاد 92 برای نماینده اش به هر کاری دست زد حتی تخلف و تمام تلاشش را هم انجام داد اما نظام کوتاه نیامد.

ایستادن فقط کار ماست*دکتر جلیلی

اگر رهبری را قبول داریم خوب ایشان گفتند باید رییس جمهور دولت 11دهم کسی باشد که خصوصیات دولت های قبلی را داشته باشد منهای عیب هایش. خوب یکی از خصوصیات احمدی نژاد 84 و 88 گفتمانش بود که نسبت به الباقی به انقلاب نزدیک تر بود انگار شماها قصد دارید دولت نهم و رای حزب الله به احمدی نژاد 84 را هم زیر سوال ببرید؟ انگار یادتان رفته است که یکی از درخواست های احمدی نژاد در جریان 11 روزخانه نشینی اش بعد وزیر اطلاعات و سپاه ، حذف دکتر جلیلی بود؟ اگر نمیدانید بدانید رئیس شورای عالی امنیت ملی در این مدت ( هم اتفاقتی چون اختلاس 3 هزار، هم سازش در مقابل قدرت ها، هم مسائلی که به شیب ابیطالب و بدر و خیبر منتهی شد، هم مسائل بیداری اسلامی، هم دفاع از سوریه به عنوان محور مقاومت و خیلی مسائل دیگر در این چند سال) بدجوری موی دماق دولت و احمدی نژاد 92 شده است.

میدانید؟ شما از همان اول هم به احمدی نژاد 84 و 88 که مردم (حزب الله ) انتخاب کردند اعتقاد نداشتید، چرا؟ چون کسی بود که به انقلاب و آرمان هایش نزدیک تر از شما بود و امروز نیز همان روش تخریب غیر اخلاقی را در پیش گرفتید به خاطر این که احساس خطر کردید! دارید میبینید فردی وارد میدان شده است که به گفتمان انقلاب و گفتمان مقاومت پایبند است و حتی از احمدی نژاد 10ها کیلومتر فاصله دارد و جلوتر است. ترسیده اید کسی وارد میدان شده که تمام تلاش هایی که کردید تا مردم به انقلاب و آرمان هایش بدبین شوند و دوباره به سازش و خفت روی بیاوذند یک شبه دارد به باد می رود.

نگران باشید، بسوزید، بلرزید، خلاصه هرجوری دوست دارید رفتار کنید ولی حزب الله به گفتمان انقلاب و گفتمان مقاومت پایبند است . این تخریب هایتان هم نتیجه نخواهد داد.


* امام خمینی (ره) به ما آموخت هر وقت شما و رفیقتان استکبار کسی را با رفتارهای غیر اخلاقی ترور میکنید ما خوشحال باشیم.

** به هیچ وجه قصد نداشتم بهه این زودی مصداقی وارد بحث بشم ولی رفتارهایتان باعث میشود تا بیشر آدم مطمئن تر شود

*** انشا الله به امید پیروزی گفتمان مقاومت در مقابل گفتمان سازش




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی انتخابات
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100265
بازدید امروز :1
بازدید دیروز : 6
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin