سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
شما چرا به خودتان گرفتید؟
شنبه 92 اردیبهشت 28 توسط حسین

علی مطهری و دیگر رفاقاشون به سخنان دیروز آیت الله جنتی که در مورد خصوصیات رئیس جمهور و بحث ساده زیستی رئیس جمهور بود واکنش های متفاوتی نشون دادند و حضرت آیت الله جنتی را به بی عدالتی محکوم کردند. جالب این جاست علی مطهری اومده میگه آقا قیمت بنز هاشمی ارزون و قیمتش درحد پرایده بعئم ادامه داده که پژویی که ایشون سوار میشن قیمتش از بنز آقای هاشمی بیشتره!! یعنی کشته مرده این همه بصیرتم!!!!! ایشون داره بحث ساده زیستس رو میگه، از بنز به عنوان نماد استفاده کرده بعد این علی آقا اومده چی چی میگه!!!

اولاً بر طبق شهادت امام خامنه ای و شواهد این 34 سال، حضرت آیت الله جنتی فردی مومن، باتقوا، خداترس و ... می باشند.

دوماً خواهشا برید صحبت های دیروز آیت الله جنتی را درست بخوانید. ایشان دارند کلی و دررابطه با خصوصیات رئیس جمهور صحبت می کنند و از ساده زیستی می گویند. وقتی میگن فردی که سوار بنز میشه ساده زیست نیست یعنی چی؟ ایشان دارن رفاه زدگی و تجمل گرایی را به عنوان یک آسیب بیان می کنند آنگاه نمیدانم شما چرا به خودتان گرفته اید؟ میگم آیت الله جنتی چه گناهی داره که تمام معایب و اشرافی گری را شما در خودتان یافتید؟ یک ضرب المثل هست میگه ((فحش رو که بندازی رو زمین ،صاحبش خودش اونو برمیداره میزنه زیر بغلش !!! )) خلاصه همین جا من باید از تمام هواداران آقای هاشمی تشکر ویژه کنم که امت حزب الله را در شناخت مصداق اشرافی گریراهنمایی و کمک کردند و صریحاً اسم آوردن . در ضمن ماهیت خودشون( تمایل به اشرافی گری ) را هم برای مردم نمایان کردند. خدا اجرتان بده!!!!!!

 آیت الله جنتی+بنز+ هاشمی


توضیحات :

 شاید بعضی ها بگن، برو ساده! آقای جنتی مخصوصاً گفته بنز. در جواب باید گفت که :

الاول اگر به رهبری اعتماد داری، آقا میگن اعضای شورای نگهبان با تقوا هستند اگر هم نداری که نداشته باش.

الثانی: اگر چشم داشتی و این همه همجوم رسانه ها و سران استکبار را به آیت الله جنتی دیدی، پس بنا به حرف امام خمینی و عقل و منطق، میشه فهمید آیت الله جنتی چیکارست. اگر هم چشم نداری یا ندیدی، بزهم نبین و کور باش.

الثالث : اگر با شورای نگهبان و آیت الله جنتی مشکل دارید خوب داشته باشید و به قول شهید بهشتی(ره) ای اکریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! یا به قول قرآن قُلْ مُوتُواْ بِغَیْظِکُمْ(بگو با همین خشم (و کینه ای که در دل دارید) بمیرید، سوره آل عمران،آیه 119)

بعد نوشت :

از مظلومیت آیت الله جنتی همین که رفتم یه پوستر خوب پیداکنم برای این مطلب دریغ از یکی دوتا کار طرحی شده، همش عکس های خبری......

 




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی انتخابات
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100263
بازدید امروز :5
بازدید دیروز : 48
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin