سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
ما و امام زمان(1)
پنج شنبه 92 اردیبهشت 5 توسط حسین

انشا الله شب های جمعه یا صبح های جمعه پست ویژه آقا و مولامون، امام زمان - روحی و ارواحنا لطراب المقدمک الفداء-

یک باور اشتباه و غلط بین جامعه اینه که (که حتما دیدید و شنیدید) مردم میگن منم از کسانیم که آقا به خاطر گناهام ، هنگام ظهورش گردن من را میزنه یا بده جای شمشیر آقا را ببوسم! و از این قبیل حرف ها که شدت برخورد سخت آقا با من زیاده و ...

همین جور که شنیدید امام زمان مان (عج) در بردارنده خصوصیات و حسنات جد بزرگوارشان رسول خدا هستند که یکی از این خصوصیات رحمت للعامین بودن ایشانه. به تاریخ که نگاه کنیم، می بینیم که افراد زیادی با انواع و اقسام گناه ها به خدمت رسول خدا می رسیدند تا پیامبر به خاطر آبرو و جایگاهشان در نزد خدا، واسطه ای برای شفاعت آن ها شود( مردم میدانستند پیش چه کسی بروند، همانی در جنگ هایش سخت ترین برخوردها را با کفار و ظالمان داشت.) و رسول خدا نیز به خاطر گناه و خطای مردم گریه می کردند (لَقَد جاءَکُم رَسولٌ مِن أَنفُسِکُم عَزیزٌ عَلَیهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلَیکُم بِالمُؤمِنینَ رَءوفٌ رَحیمٌ 1)و در نهایت از درگاه خدای رحمن و رحیم طلب مغفرت برای آن بندگان عاصی می کردند.

حالا حکایت ما با امام زمان همین جوریست. انشا الله که از محبان و شیعیانشان هستیم. مگر غیر از این است که آقا به خاطر گناهان ما گریه می کنند (+) مگر مولا برای ما دعا نمی کنند، مگر ما امام زمان را واسطه درگاه الهی قرار نمیدیم و خیلی لطف های دیگه ای که در حضرت حق ما دارن.( میبینید همون نوع رفتار پیامبر)

حالا بریم سر بحث برخورد های انقلابی مولامون. قرآن میگه محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ(2) بنابراین با خودیا که خوبن. شدت برخورد با کفار و ظالمینه. حضرت صاحب که با پیامبره، اصلاً خلق و خوش شبیه پیامبره، پس چرا اینقدر این موضوع در جامعه اسلامی شایع شده؟

به نظر من یکیش بدلیل بد معرفی کرذن امام زمانه (البته همیشه خوف و رجا باهمه یه وقت کسی نگه پس چرا بعضی وقتها بعضی بزرگان از در خوف وارد میشن، آخه اون بنده خدا هم دیگه راهی نداره بعضی از ما به هیچ صراطی مستقیم نیستیم بجز ترس و زور) .شدت رحمت امام زمان برای شیعیان و محبینشان حتماً بیشتر از شدت غضبشون است( براساس سیره پیامبر خدا و تمام اعمه معصومین)

دلیل بعدیشم سم پاشی های جبهه استکبار جهانی، اگر یکم بریم دنبالش میبینیم این نامردهای از خدا بی خبرا به خاطر خراب کردن چهره پاک و مهربان صاحب و ولی نعتمان تا مبدا کسی عاشق و دل بستش بشه ، چه کارایی که نکردن؛ چه فیلم های خلاف واقعی که نساختن و .... .

و در پایان دعا برای فرج یادمون نره، فرج و ظهور کسی که باید قلب های ما روز به روز بیشتر بهش علاقه پیدا کنه.



 


1.سوره مبارکه توبه، آیه128 :به یقین، رسولی از خود شما بسویتان آمد که رنجهای شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد؛ و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است!

2. سوره مبارکه فتح، آیه 29 : محمد پیامبر خدا ، و کسانی که با او هستند بر کافران سختگیرند و با، یکدیگر مهربان

3. امبداورم منظورم را رسونده باشم. برای بهتر درک کردن موضوع این لینک را حتماً ببینید: (+، +)

4. یکی از راه های تعجیل در فرج حذف موانع ظهوره چون گناهای من..........(دستم لرزید وقتی این رو نوستم) اقا ما را به خاطر مادرت ببخش

5. اینم بک مناجات زیبا از حاج میثم مطیعی: دانلود فایل




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: مذهبی مهدویت
انفجار های بوستون به نفع کیست؟
چهارشنبه 92 اردیبهشت 4 توسط حسین

 

قصد مقاله نوشتن ندارم، فقط به چندتا تیتر خبری که در این چند روز اتفاق افتاده نگاهی دوباره کنیم. نتیجه گیری هم با خودتان.

1- از هفته پش تا حالا (حتی قبل از اعلام نام دو فرد چچنی) میزان آزار و اذیت و حمله به مسلمانان در آمریکا به شدت افزایش یافته است.( همانند حادثه 11 سپتامبر)

2-اندیشکده پایگاه خاورمیانه در یادداشتی پس از تحلیل بمب گذاری های اخیربوستون مدعی شد که تروریست ها می توانند با استفاده از حجاب اسلامی چهره خود را پوشانده و با اطمینان بیشتر به اقدامات تروریستی مبادرت ورزند!!.... باید هرچه زودتر قانون منع حجاب در آمریکا تصویب شود.

3- مقامات امنیتی آمریکا در نظر دارند در پی وقوع حادثه تروریستی در رقابت های نارتن بوستون ، تعداد دوربین های امنیتی را در سراسر این کشور افزایش دهد.

و ده ها تیترهای خبری رسانه های جهانی.

و خدا می داند در آینده نه چندان دور چه تصمیمات دیگری علیه مسلمانان اتخاذ شود.


پ.ن :

1- اگر به تمام تلاش های سیاسی، فرهنگی، نظامی و ... ایلات متحده برای القا تفکر اسلام حراسی نگاه کنیم بهتر این موضوع را درک می کنیم.

2- برای روشن تر شدن موضوع سعی کنید گزارش روزنامه وطن امروز را بخوانید. (بوستون گیت)

3- آقا جان، ای منجی عالم قصد برگشتن ندارید؟

 




____________________________________________________________________________________

تیکه ای از سخنرانی استاد پناهیان.

بسیار بسیار فوق العاده.  برای دانلود روی عکس کلیک کنید.

برای دانلود کلیک کنید


  پ.ن : بعد از دیدن و شنیدنش حالم حسابی .... . السلام علیک یا سیدی و مولای یا اباعبدالله




____________________________________________________________________________________
چرا باید به فلسطین کمک کنیم؟
دوشنبه 92 اردیبهشت 2 توسط حسین

کلیپ صوتی از ذکتر حسن عباسی کاری از بچه های nasrtv

سعی کنید حتماً گوش کنید. روی عکس کلیک کنید

 




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی فلسطین کمک مقاومت
قابل توجه حزب اللهی ها
دوشنبه 92 اردیبهشت 2 توسط حسین

 

چند روز پیش جایی بودم اینترنت هم نداشتم، یه بنده خدایی که یکم تفکرات چب و اصلاح طلبانه داره اومد چه خبره ؟ چرا رهبری رفتن بیماستان؟ کجا ملت شهید شدن که ایشون رفتن دیدن اعضای خانواده شهدا؟!!! خلاصه منم گفتم یا خدا چی شده. گوشیش را داد متن اس ام اسی که اومده بود خوندم. دیدم سامانه پیامکی خامنه ای دات آی آر پیامک فرستاده. بعد یه بنده خدایی که تهران زندگی میکنه گفت بابا بیمارستان خاتم الانبیاء ویژه خانواده شهداست اتفاقی نیفتاده. بعد از یه چند دقیقه ای هم اس ام اس سامانه پیامک خامنه ای دات آی آر بهم رسید.

اینا رو گفتم برای این دو نکته :

1- خیلی جا خوردم یک چنین کسی که شاید بعضی از تصمیمات و تفکرات امام خامنه ای را قبول نداره حاضره پول بده و از صحبت ها و برنامه های حضت آقا سریعاً مطلع بشه. حالا بعضی از ما به اصطلاح حزب اللهی ها که دم از ولایت میزنیم چی؟؟؟؟ حضرت آقا صحبت می کنن بعضی ها که اصلاً نمی فهمن ، ما بقی که به خودشون زحمت نمیدن حداقل نکات مهم سخنرانیشون را بخونن. کل صحبت ها هم پیش کش!!!!!!!

2- رفقا ، علما و الباقی خواهشن یکمی بهتر به همه چی نگاه کنید. چرا این قدر نگاه رادیکالی؟ بعضی هامون منظریم حتماً اتفاق بزرگ و ناگواری بیفته! اصلاً یه جور نگاه می کنیم انگار داخل کشور همیشهبحرانه، مخصوصاً دوستان چپ و اصلاح طلب.بابا یه نیش ترمز ما هم برسیم!!!!!!

 




____________________________________________________________________________________
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100330
بازدید امروز :2
بازدید دیروز : 10
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin