سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
آرگو
یکشنبه 92 اردیبهشت 1 توسط حسین

چند روز پیش بلاخره فرصت شد و بهترین فیلم اسکار 2013، همون ارگو را دیدم.

مانند فیلم های قبلی ضد اسلام و ایران ، می توان گفت که بیس و پایه فیلم از موضوعی واقعی و حقیقی نشعت گرفته ولی این حقیقت (فرار 6 دیپلمات امریکایی) با ناحقایق و دروغ هایی زیبا چنین رنگ و لعاب گرفته که بهتره بگیم فیلمی پر از ناحقایق با یک حقیقت.

به عکس زیر نگاه کنید

اوایل فیلم جلوی سفارت امریکا( همون لانه جاسوسیت) که داره توحش کسانی که جلوی سفارت تجمع کرده اند القا می کند. این موضوع( وحشی و غیر منطقی نشون دادن مردم ایران بخصوص اعضای سپاه و کمیته) در جای جای فیلم وجود داره که همون برنامه القاء تفکر های غلط درباره ایران و مردمش است. در تمام مدت فیلم که یعنی در ایران است، ترس و ارعاب از جانب فضای ایران به ببیننده القا میشه. جاشنی هیجان هم برای میخ کوب کردن مخاطب و سوق به دیدن به شدت و زیبایی وجود دارد.

خلاصه در پایان فیلم شش دیپلمات آمریکایی با یک برنامه ریزی اطلاعاتی از ایران فرار می کنند. فراری که رسانه ای کردن دوباره آن در این برهه زمانی که ایلات متحده شکست های سنگین اطلاعاتی از دستگاه های اطلاعاتی ایران خورده خیلی جالب است!!! گرفتید منظورم را که؟

 


 

پ ن : اسکار و هر چی جایزه است تقدیم می شود به هرکی مقابل ایران. ( داخل پرانتز : باور کنیم جمهوری اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگیش واقعاً موضوع غیر قابل حل و مشکل اساسی امریکاست.)




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: سیاسی
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100327
بازدید امروز :9
بازدید دیروز : 5
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin