سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.

قصد داشتم به موضوع اقتصاد مقاومتی که امام خامنه ای به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های رئیس جمهور آینده نام بردند طی دو سه روز آینده حتماً بپردازم، اما بیانیه یکی از این آقایان کاندیدا را که خوندم دیگه خیلی خیلی مصمم شدم. همانگونه که دیده اید بسیاری از کاندیداها یکی از شعارهای اصلیشان تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، خیلی ها یکی از علت کاندیدا شدنشان را تحقق حماسه سیاسی می دانند و همان خیلی ها و یک جورایی همه شان تحقق حماسه اقتصادی را یکی از برنامه های مهم و اصلی خود نام می برند. همان گونه که قبلاً هم در نوشته ای ( + ) براساس صحبت های حضرت آقا به معنی و مفهوم مقاومت نگاه کردیم و نتیجه گرفتیم که شرط اصلی تحقق حماسه اقتصادی اعتقاد و پایبندی به گفتمان مقاومت است .

هاشمی+ریاست جمهوری+مقاومت+تکنوکراسی

حال سوال این جاست چگونه افرادی که خود و دولتشان اعلام می کنند که تکنوکرات هستند و هم گفتار و هم رفتار آنان هزاران هزار کیلومتر با گفتمان مقاومت فاصله دارد ، چگونه می توانند در بیانی هایشان اعلام کنند که از اهداف من تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادیست؟ مگر همین رهبری که همه ی ما ازش دم میزنیم اول سال علناً اعلام نکردن تفکرات تکنوکراتی باعث وابستگی و مشکلات خاص اقتصادی و اجتماعی میشود.  یعنی چهی؟ یعنی آقا دوران سازش گذشته مگذ ندیدید نتیجه ای که خواستید نداشت، برگردید به تفکر اسلام . تفکر تکنوکراتی و سازندگی شما که به هیچ وجه با گفتمان مقاومت قابل جمع شدن نیست. مگر چند روز از آن بیانات گذشته؟ هیچ فقط 55 روز! مگر غیر از این است که رفتارهای همین افراد در چند سال گذشته زاویه 180 درجه ای با منش و رفتار امام راحل دارد پس چگونه می گویند ما آمده ایم که راه امام را ادامه بدهیم!!!!؟ شما که از راه امام راحل قاصله گرفتید، کدام ادامه؟ اول سعی کنید برگردید. فاصله گرفتن از نظریات و راه امام خامنه ای که همان راه امام راحل است بماند. حالا قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟ که فکر کنم دم خروس را ! حرف که حناق نیست داخل گلو گیر کنه!!!!

برای بهتر درک کردن قسم حضرت عباس و دو خروس فیلم را حتماً دانلود کنید.هاشمی، سال78 ، نماز جمعه فتنه 78


پ ن :

1- بنا به فرمایش امام خمینی (ره) یکی از راه های سنجش اعمال و رفتار ما نگاه به رفتار دشمن است. کمی به تیترهای شبکه های سلطنت طلب صهیونیستی غربی نگاه کنید چقدر خوشحالاً بعضی ها کاندید شدن. من دیگه حرفی ندارم!!! ( آقا نگی فیلتر شکن داره ها!! سایت هی داخلی انعکاس دادن. اصلاً داخل گوگل سرچ کن.)

2- این دو مطلب را هم بخونید بد نیست ( + و + )




____________________________________________________________________________________
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100328
بازدید امروز :0
بازدید دیروز : 10
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin