سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صف گفتمان مقاومت
صف (که برگرفته از نام گروه مبارزاتی شهید محمد بروجردی است) منتشر کننده نظر و تراوشت ذهنی نویسنده در هر زمینه، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و... می باشد. پس منتظر هر مطلبی باشید.
ما و امام زمان(عج) 2
جمعه 92 اردیبهشت 13 توسط حسین

در مباحث مهدویت موضوعیت مهدی شناسی( شناخت ویژگی ها و خصوصیات ظاهری امام) و شناخت نسبت به نشانه ها و ویژگی های ظهورجایگاهی مهمی دارد. اما چرا مهم؟

بهاحمالبسیار زیاد مردان و زنانی را دیده اید که در دام افراد کذاب و سئدجو گیرافتاده اند دیده اید، مدعیانی که گاهی ادعای ارتباط با امام زمان را دارند و بعضی دیگر حتی ادعای امامت و ظهور می کنند و مردمی که تشنه هستند اما معرفت کافی ندارند به خرافات و ادعاهای دروغ و شیادی گرفتار می شوند.

همان گونه که می دانید معرفت از راه آگاهی کسب می شود و آگاهی نیز با مطالعه، حضور پای درس های اساتید حوزه و کارشناسان حقیقی مهدوی به وجود می آید. متاسفانه بعضی از ما مردم تنها با شنیدن تعدادی از ویژگی های امام با انطباق دادن نادرست به مسیری ناکجا معلوم سقوط می کنیم. بنده خدایی حرف قشنگ و جالبی میزد، می گفت یکی از این مدعیان دروغین رفته بود به شهری روستایی که اعلام کند من خبر ظهور امام زمان را آورده ام، یک پسر بچه ی محصل (راهنمایی یا دبیرستان) بهش گفته بود مرد حسابی اون اقایی که تو اومده خبر ظهورش را بدی اگر ظهور کند خبرش با صدایی بلند و رسا در تمام عالم منتشر می شود و نیازی به اعلام تو نیست. می بینید آگاهینسبی نسبت به ویژگی های ظهور آقا باعث شد تا گمراهی حاصل نشود. ما نیز به عنوان یک منتظر وظیفه داریم این ویژگی ها و خصوصیت را یاد بگیریم.

وقتی بدانیم مولای ما فرزند کیست، در کجا متولد شده است، در کدام مکان ظهور می کند، کراماتش از چه جنس و چگونست و دیگر مسائل اولیه مهدی شناسی،هم خود را برای ظهور آماده می کنیم هم با کسب آگاهی و معرفت از آسیب های پیش رو مصون می مانیم.


1- نگاهی اجمالی به امام زمان (عج) : لینک 

2- دانستنی های ظهور( + ) ، علائم ظهور، شرایط ظهور (1) ( + ) ، علائم ظهور، شرایط ظهور (2) ( + )

3- مناجاتی زیبا از حاج میثم مطیعی : غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد.... 

4- اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج




____________________________________________________________________________________
طبقه بندی: مذهبی مهدویت
 
 
درباره وبلاگ



safhossein@yahoo.com
موضوعات
آرشیو مطالب
مطالب اخیر
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
کل بازدید : 100375
بازدید امروز :6
بازدید دیروز : 14
تعداد کل پست ها : 42
امکانات جانبی
دانشنامه مهدویت
پیوندهای روزانه
لوگوی دوستان
 
امام خامنه ای

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin